Heart Chat Bubble

Bara nästan död

image description



Huvudvärken släppte inte över natten, däremot så minskade den lite. Skönt det. Men jag orkade knappt komma upp ur sängen imorse, så C fick stanna hemma idag också. Skittråkigt. Men hade jag satt mig på cykeln så hade jag antingen kräkt eller svimmat :-( Not funny at all!

Hoppas på att skitet lägger sig helt nu under förmiddagen, jag har ju möte med studievägledaren kl 15 i eftermiddag. Känner inte för att sitta där som en halvdöing, bråka med C på bussen och en massa oväsen som bilar och annat med denna huvudvärken.

Så förmiddagen består av lugna puckar, vila vila vila. Och eftersom bussarna går sådär superofta så måste jag ta bussen in så jag är inne i Laholm 2 timmar innan jag ska ha mötet :-(
Lite lagom tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0