Heart Chat Bubble

Långfredag

image description

Gnällfisen No. 1



God middag kära vänner :love:

Hoppas att ni har sovit gott, jag har sovit helt okej. Bortsett från en hund som inte gillar att husse är borta = piper hela tiden. Och en förkyld trollunge som kommer ut och vill sova PÅ mamma mitt i tidiga morgonen (klockan var ca 4).. Jaja, vi överlevde natten iaf.

Idag så strår det städdag på schemat. Mycket trevligt. Ska bli skönt att få lite gjort igen :) R är iväg med en kompis och ska hämta en bil åt kompisen. Så de körde vid 5 imorse, är tacksam för att han sov hos Richard inatt så jag slapp störas av honom så tidigt imorse. Hehe!

Morgonen har bestått av en härlig promenad med C & Marley, skitsnack med kusinen Samantha om allt och inget alls. Trollungen tog en dusch imorse med iklädd blöja, minipoliströja & stövlar :D Haha! Sen tog hon bort grejen vi lagt under golvskenan så vattnet kan rinna ner i brunnen, så när hon var färdigduschad så var det vatten på hela toagolvet och ut lite på hallgolvet :D Haha!!

Nej, nu blir det lite mys med mitt Troll och sen så sätter vi igång med städningen här hemma :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0