Heart Chat Bubble

Mosters älskling

Bild på finaste syster med hennes lilla finis T, mosters älskling :love:

Det gick superbra att ha barnen, men inget diskande blev det. Haha!! Hade fullt upp med att ha efter dem, så det fanns inte tid. Sen när Mia kom tillbaka så satt vi och pratade en massa strunt och funderar på att ha en myskväll bara hon och jag! Hoppas att det blir av! Hade varit riktigt härligt!!


Imorgon så kommer det hit en kille som ska laga vår tv, hoppas bara att han kommer i tid, för han ska komma mellan 9.30-10.00.. Och jag cyklar ju kl 10.45 för att hämta C på förskolan, har inte lust att cykla som en dåre dit för att hämta henne i tid :(
Efter förskolan imorgon så ska jag och snuttan in till Laholm, måste in på AF och hämta ett intyg på att jag är inskriven där. Och ikväll så blir det nog att skriva det där personliga brevet som ska inlämnas också. Har inte fått tummarna loss innan, och jag känner inte för att sitta med och stressa på onsdag kväll..

Usch för stress!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0