Heart Chat Bubble

Natti natti



Här har ni en liten nattuggla.. C var hemma från förskolan idag för hon har blivit förkyld, hon vaknade flera gånger (kändes som 1000 gånger) inatt och var sjukt trött imorse. Sen var hon lite dålig i magen ikväll med så hon får nog vara hemma imorgon med. Tråkigt.. Den senaste tiden så har det varit sjukdom på sjukdom för henne och oss, riktigt tråkigt! hon har knappt varit på förskolan alls de senaste 4 veckorna, och det suger verkligen.

När jag pratade med förskolan imorse så sa jag att hon nog får börja med att vara där varannan dag den första veckan (vilket får bli nästa), och sen veckan efter det så får hon vara där måndag, tisdag, torsdag & fredag så hon får en liten vilodag mitt i veckan.
Igår så somnade hon middag vid kl 15, inte okej! efter kl 14 så försökte jag hålla henne vaken resten av eftermiddagen/kvällen, men det gick verkligen inte. Så kl 15 somnade hon :( Sen somnade hon ju givetvis sent för natten med och vaknade alla de gångerna av att hon hostade till av snoret, gnällde efter mig och ville ha välling 2 gånger. De andra gångerna så ville hon bara ha närheten, så jag la bara en hand på henne så somnade hon om. Stackaren. Är iaf tacksam över att det inte är en brakförkylning med en massa hosta, feber och toksnorig näsa.. Tydligen så går det på förskolan nu med.. Bläää!

Har försökt att blogga via appen idag, men det har ju gått som det själv ville. Alltså inte alls..

Usch, tittade precis på klockan och blev supertrött. Nu måste jag verkligen sova, god natt vänner & ovänner :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0