Heart Chat Bubble

Nu är jag äntligen en av dem!!

C med bästis A-L i vintras :love:


Haha, jag har så länge velat ha en Onepiece.. Delvis för att de är så sjukt fula, och för att det sett så bekvämt ut att ha dem!! Och idag så fick jag en supersöt av Sara :D Hon tyckte att den var för stor och hade köpt en annan & ville bara bli av med denna! Tusen, tusen tack :love:

Det blev en rätt så bra dag idag! Hade mysigt hos Sara med en massa struntprat, sen vidare till Lärarcentrum. Väl utanför där så träffade jag Alexsandra som erbjöd sig att ta hand om C medans jag var på mitt möte. Så de gick hem till Alexsandra och fikade lite muffins & saft. Mysisar! Längtar tills Alexsandras bebis kommer i sommar, som det ska snusas bebis då!!

Fick stressa ner till affären från A, för C bestämde sig för att lägga ett bamselass i blöjan precis innan vi skulle gå :-( Så jag fick halvspringa ner till affären, och som tur var så fanns där inte så mycket kunder, så det var snabbt in och ganska snabbt ut. Halvsprang upp till busshållplatsen, och insåg att det var en hel kvart kvar tills bussen skulle gå :-D Haha! Jaja, men vi hann med den iaf. Kom hem strax innan R kom hem. Lagade middag & diskade, sen körde vi hem till Mia och blev bjudna på nybakade kanelbullar. Mums!!!

Så nu sitter jag i soffan, hemma igen sedan en stund tillbaka. C ligger i sin säng och snarkar tungt. Resten av kvällen ska bestå av soffhäng med min älskling :love: Tittar på Australia just nu, älskar den filmen :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

TACK för fin kommentar i bloggen. Det värmer ska du veta! massa kramar

2012-05-03 @ 08:29:34
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0