Heart Chat Bubble

Snart upp igen

Kommer få sova sååå mycket inatt, eller inte. C ska äntligen till förskolan imorgon, efter att ha varit förkyld igen. Men nu är hon bara snorig, hostat har hon inte gjort på två dagar nu. Skönt!!

Idag så har vi fått lite gjort. Bakade scones till lunch. Supergott! Sen åkte vi ut till grustaget med Marley & där badade C i alla vattenpölar hon hittade. Jag hoppade loss i några också, sjukt kul! Men kallt, så det blev en lång varm dusch för mig och trollet när vi kom hem.

Fick undan alla sängkläder/handdukar som låg i soffan i tvrummet, vek lite tvätt, tvättat och hängt upp två maskiner tvätt, diskat, slängt sopor, kvällspeomenaden med Marley..
Så imorgon när C är på förskolan så tänkte jag vika mer tvätt, dammsuga och eventuellt moppa golvet. Älskar när det är nystädat, dessvärre så får det inte vara det så länge :-(

Nej, nu måste jag snarka snart. Ska upp igen om 5 timmar och hämta upp tvätten och masa upp min unge. Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0