Heart Chat Bubble

Vardag igen !

image description



Åh så skönt med lite riktig vardag igen!! C var på förskolan både igår & idag, och det är så skönt att hon kommer iväg lite så jag har en möjlighet att kunna fixa lite här hemma. Igår så ringde jag lite samtal, och idag så fick det bli att bädda rent sängen, dammsuga, plocka undan och slänga sopor.
Disken tar jag i eftermiddag när C sitter barnvakt åt A-L ;-) Haha! De roar varandra så då kan jag passa på att fixa med den i lite lugn och ro.

Dock så är det lite jobbigt med dagis igen. Haha! Jag har inte cyklat sså mycket sen min cykel blev stulen i november, och eftersom C varit sjuk och bara varit på förskolan någon dag då och då, så var det riktigt sledet att cykla idag. Haha! Så seg i benen, och ont i röven har jag av sadeln också!! Hahaha!!
Idag så blåste det också, inte så farligt imorse, men ändå så det var jättetungt att cykla. Innan lunch så blåste de värre, inte alls okej!! Var tvungen att stanna hela tiden och hämta andan och sträcka på benen!
Men hemvägen går riktigt fort! Skönt det iaf, men det är bara för att det är nerförsbacke hela hemvägen :-)

Just nu så ligger C i vår säng och tittar på Pippi & Pingu, jag passar på att bara slappa lite innan A-L kommer, lär vara ett jäkla håll igång på dem sen så :love: Lyssnar på lite musik och njuter av stunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0