Heart Chat Bubble

Vi kan se på tv!

image description



Idag så har jag världens segaste internet, riktigt tråkigt.

Nu på förmiddagen så har jag småplockat lite, dammsugat och haft en kille här som lagat vår tv som varit sönder sedan mitten av december typ. Skönt att kunna se på tv igen, haha!! När vi har varit hemma hos andra som haft tvn igång så har man nästan blivit helt faschinerad :-P

Just nu så har vi startat Heffaklumpen på tvn, C tycker att den är rolig och det är rätt så skönt att jag kunnat fixa lite här hemma ifred medans hon kikar på film.
C trillade igår och slog huvudet i golvet rätt så rejält, så inatt så var jag uppe 3 gånger (en gång i timmen) och kikade till henne, sen vid 4 så kom hon ut och la sig hos mig. Så jag var sjukt trött imorse & orkade verkligen inte cykla med henne till dagis.
Sen så skulle tvreparatören komma vid 10 också, kände lite stress över det eftersom jag brukar cykla kvart i 11 när jag ska hämta C.
Orkar inte vara megatrött och stressa som en tok, och sen asa med en trött unge in till Arbetsförmedlingen i eftermiddag..

Jaja.. Vad ska alla ni andra göra idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0