Heart Chat Bubble

Vi lever

Ja, det har inte funnits så mycket tid, ork eller lust till att blogga om jag ska vara ärlig. Den senaste tiden har jag lagt ner tiden och energin på familjen, jobb & utbildningssökande och anställningsintervju. I torsdags så var jag på intervju för en resturang i Skummeslöv, men vi får se hur det blir med den anställningen. vi var ett par stycken som var där. Fast det var 2 som inte dök upp alls..

C fyllde ju år i lördags också. Hela 2 år gammal blev hon, så både lördag & söndag spenderades i härligt sällskap för att fira vår prinsessa! På lördagen så kom mamma, hennes man, min syster med sambo & son, R´s föräldrar & bror, Mia, Johan & deras dotter hit på korvgrillning och fika på hemmabakade syltkakor :)

Söndagens kalasgäster var min pappa, styvmamma, bror & lillasyster, min faster med sin sambo och deras dotter, min farmor & farfar. Tidigare på dagen så kom Emma & Joel in på en visit också.

Mycket trevligt, med tårta & kakor, kaffe i mängder bryggdes det också. Haha!! Men så roligt C hade! Vi var alla helt utmattade efter helgen.

C skulle varit på dagis igår egentligen, men jag todde att R hade fått med sig garagenyckeln (där cykeln är), så jag fick ringa till förskolan och säga att hon fick stanna hemma. Men jag hittade dem sen, de hade hamnat under en av tröjorna som C fick i present. Haha! Jaja, men vi hade en mysig dag med en massa lek och bus. Så idag så fick hon komma till dagis igen! Lite ledsen när jag lämnade henne, men det vet jag att det går snabbt över :)

Hon hade busat en massa idag och gjort lite påskpyssel till mig. Supersött! Ska försöka lägga upp en bild senare idag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0