Heart Chat Bubble

Februari

Ja just nu så känns det verkligen som att dagarna bara susar förbi!! Hinner inte med något alls känns det som.. Är så stressad över att vi snart ska flytta in i huset, allting har blivit så försenat :( Men nu är iaf badrummet till ovanvåningen beställt, tapeter till hallen och sovrummen är inköpta också.
Imorgon ska svärmor & snickaren hålla igång i huset, jag ska dit efter att jag lämnat Cassie på förskolan. Kan bara vara där i någon timme, men jag ska bara sätta upp hyllorna i köksskåpen :) Och det tar ju inte så lång tid :)

Idag så har vi handlat lite byggmaterial och jag tog en runda på City Gross. Skulle bara ha lite tänkte jag, men det blev mycket iaf ;) Haha! Köpte upp lite till huset, har ju börjat fylla på frysen där nu. Tänkte baka lite senare i veckan så det finns lite gott i frysen också. Sitter ju aldrig fel!

Cassie har lekt med sin N hela dagen, supergulligt att Sara & Fredde att passa henne så vi kunde handla i lugn och ro :)

Väl tillbaka så lagade jag smaskig middag till oss alla. Svärmor kom dit samtidigt som oss så hon fick också smaka på lyxmiddagen :) Det blev bakad potatis med räk- & kräftstjärtsröra :) Trist att jag glömde köpa vitlöksbröd också, men det var gott som tusan ändå ;)

Nu ska jag mysa ner mig mer i soffan, fortsätta titta på Game of Thrones och bara slappa. Snart dags att hänga upp tvätten och sen ska jag diska lite innan sängen kallar.

Natti Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0