Heart Chat Bubble

Hatar

Att vika tvätt. Verkligen hatar. Önskar att jag slapp, men idag så hade jag 9 stycken Ikea & Gekås kassar som jag var tvungen att få undan :(

Eftersom jag inte haft någon plats att lägga Cassies kläder på, så har jag inte orkat ta itu med det förrän nu. Hittade en låda som jag kan lägga hennes kläder i. Men alla Robins kläder!! Jag får in ca 3/4 av hans kläder i garderoben. Fast att jag har rensar ut ca 2 papperskassar med kläder som vi skänkt & slängt..

Jaja. Det löser sig. Nu har jag 2 kassar kvar att ta itu med, sen ska jag fortsätta med att tvätta en maskin, diska och plocka undan. Ikväll så blir det en runda till huset och fixa lite, ska laga lite middag och äta där också. Mysigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0