Heart Chat Bubble

Skön känsla som infinner sig

Gårdagen kändes bara som ett enda kaos.. När skulle sätta mig ner och göra självtesterna och skrivfrågorna så funkade inte internet.. Jag blev såklart megasur, och satt i ca 2 timmar och kivades med det. Utan resultat.
Då knackade det på dörren lite oväntat. Det var en målare som försökt ringa mig i över en vecka, men inte fått något svar. Inte så konstigt med tanke på att han hade mitt gamla nummer, som jag gjorde mig av med för 3 år sedan..

Han berättade att han måste börja spackla, slipa och sätta väv idag.. Eh jaha, det var bara att börja tömma Cassandras rum på leksaker, kläder och allt annat. Möblerna placerades i mitten av rummet med hjälp av snälla Jennifer & Robert :) Miljarder tack!! Sen åkte vi till huset för att fixa det sista på murstocken, laga middag och jag fick äntligen internet att fungera så jag kunde göra testerna. När vi kom hem gjorde jag skrivdelarna så det var klart. Kl 00.17 inatt var jag klar med det.

Gick upp imorse, Robin fick köra Cassie till förskolan och Marley till huset. Kl 8 kom målaren och satte igång. Jag åkte till skolan för att göra sista tentan på VOMS 2 kursen. När jag satt där och skrev på diabetesdelen så kändes det som att jag skulle få göra om den delen.. Blev besviken på mig själv, men bestämde mig för att inte lägga energi på det.

Tog bussen till Ränneslöv, gick in till grannen och laddade min telefon, tog en promenad med Marley, grannen & hennes hund. Tog bussen hem med Marley och diskade upp allt, plockade iordning och satte igång med självtesterna på nya kursen, Akutsjukvård. Skrev ut alla papper och sen tog jag det lugnt i en halvtimme innan jag hämtade hem Cassie :)

Påbörjade middagen och loggade in på min elevsida, såg att jag klarade tentan och fick ett C (VG) och på kursen fick jag ett D (G+)!! Så glad jag blev!!

Det firade jag med att dra på mig mjukisbyxorna, och jag ska fortsätta fira senare ikväll, med min Ben & Jerry glass och fotmassage från älsklingen :D

Denna dagen känns riktigt bra trots allt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0