Heart Chat Bubble

Morgonstund




God morgon. Har varit vaken i en timme nu, är fortfarande trött, men inte illa trött som igår.. Hade dagpass igår & ska ha idag (7.45-16). I måndags hade jag kvällen (14-21.30) och eftersom jag åker med grannen hem när jag kan på kvällarna så var jag inte hemma förrän 23.55 i måndagsnatt. Liiiiiite jobbigt att gå upp kl 5 igår pga det. Haha! 
Men imorgon så är det kvällspass igen så då kan jag sova längre! 

Har gjort 2,5 vecka av praktiken nu. Känns så bra, trivs så jädra bra där. Vilket ställe!!! Kommer sakna dem som tusan när jag slutat :( 

Annars så rullar det på ganska så bra. Robin fyller år på fredag, hela 25 år gammal. Ska fira honom lite på lördag, och på söndag ska det bakas en massa. Ska hjälpa en vän & göra 5 doptårtor, så jag måste baka tårtbottnarna på söndag.. 

Men nu måste jag gå till bussen. Hoppas ni alla har en fin höst! 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Alltså, din dotter är så otroligt vacker vännen <3
Puss

2014-01-15 @ 21:46:10
URL: http://jazzup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0