Heart Chat Bubble

Höstmys

Ja det blir nog lite mys med tända ljus & en film :)

Dagen har gått rätt så snabbt faktiskt, det brukar inte söndagar göra annars :D Jag & Cassie var på gympan imorse från 9.30-10.30. Hon hade superroligt, lite blyg den första halvtimmen men sen släppte hon loss :)

Efter det så lekte hon hemma hos sin kompis N ett par timmar.. Jag la mig & vilade en stund för att jag kunde ;) Haha, när vi hämtat hem hönan så lagade vi middag & sen åkte Robin iväg med en kompis & fiskade.

Jag & Cassie spenderade kvällen med att baka en chokladkaka, hon tittade på Ice Age, jag har tagit itu med disk, tvätt, vattnat blommorna mm. Skönt att få lite gjort här hemma. Så det blev inget latdag iaf.

Imorgon börjar skolan igen, enda lektionen på hela veckan. Ska bli intressant. Just det, tentan klarade jag också! Tog bara 30 minuter efter att jag lämnat in den innan jag fick resultatet. Skönt att ha det avklarat :D

Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0