Heart Chat Bubble

Mysig förmiddag

Idag tog jag & Cassie bussen till Laholm vid 9.20, gick en in snabbis på Ica och sen gick vi en stund och kikade i leksaksaffären :) Cassie hittade lite som hon ville ha av tomten, och mamman hittade lite pyssel som hon tänker köpa hem senare :)

Efter det så gick vi till bibioteket, lämnade tillbaka boken som jag lånade förra veckan & hittade 2 nya som jag lånade hem till mig. Cassie hittade 2 böcker som jag fick läsa för henne och sen 2 till som vi lånade hem till henne. Tog bussen hem och lovade Cassie att vi skulle åka in igen till biblioteket på onsdag & låna hem nya sagor till henne :) 

Nu är vi hemma igen sen nästan 1 timme tillbaka. Hon kikar på film & jag har startat tvättmaskinen & diskmaskinen. Blir lite mer småplock idag innan jag får nöjet att börja avnjuta en av de lånade böckerna :) 

Bjuder på en busig bild på Cassie & Totte från i fredags. En nyvaken tjej som blev attackerad med pussar på morgonen :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0