Heart Chat Bubble

Thats great !




Var på anställningsintervju i förmiddags och ska börja gå bredvid på onsdag nästa vecka! Hoppas på att jag är bäst av de som gått vidare och får stanna kvar på MÅNGA timmar var månad! 
Är ett äldreboende inne i Laholm. Åh så jäkla nice! 

Började dagen med en lång dusch, sen satsade jag på ett tips som sägs ge tur. Matchande röda underkläder ;-) Och det funkade ju!
Dock så räckte turen bara till jobbet, och inte till lunchen hemma. Haha! Skulle baka krubbelurer.. Gick inte så bra när mjölpaketet gick sönder när jag lyfte det, hann fånga upp det men det slog i bunken med alla ingredienser i.. Som givetvis hamnade lite överallt på mig & i köket.. Haha! Jaja, bara att städa upp och börja om :-) 



Robin tyckte det var tur att det inte var kokain som jag skulle packa. Det hade visst blivit dyrt då o.O 

Känns som en bra start på året och jag hoppas att detta håller i sig! 

Kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0