Heart Chat Bubble

Jobba jobba




Hujedamig mig vad kallt det är ute! Vintern kom med besked :-) Mysigt med all snö ute, men kallt som tusan. Men det gör det bara skönt att komma in i värmen :-)

Andra dagen på brevidgången är avklarad, ska gå bredvid imorgon också. Blir 7-15 då med, gött att få lite lön nästa månad :-) 

Har ringt två trevliga samtal idag, har två anställningsintervjuer att gå på under de närmsta dagarna. Härligt. Hoppas hoppas så innerligt på det ena jobbet!!! 

Än så länge så trivs jag iaf bra på jobbet. Dock snurrigt med närmare 40 brukare att hålla reda på, men det får ju ta sin tid. Inte en chans i världen att man lär sig allting på 2-3 dagar.

Fötterna värker efter dessa 2 dagarna, har ju inte jobbat sedan i oktober :-( Så det tar ju ett tag innan man vänjer sig.. 

Nej, nu ska jag släpa in mina ömma fötter i en varm dusch innan jag ska bänka mig framför Djurskyddsinspektörerna :-) 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0