Heart Chat Bubble

Nydesignat

Att jag aldrig kan vara nöjd! Tyckte att den gamla designen var för mörk, vi går ju mot ljusare tider nu ju! Hittade en som verkligen var superfin, som jag även köpte (via Bloggdesign) men den designen som jag betalade för, ja den fick jag inte. Utan jag fick en annan design som hon hade lagt ut gratis! Riktigt dålig stil, inte för att jag bryr mig om den ynkliga femma som jag betalade för designen, men hade jag velat ha gratisdesignen så hade jag ju tagit den..

Jaja.. Istället så hittade jag denna, tycker att den känns vårig och uppfriskande! Har spenderat kvällen med att lägga in bloglovin ikonerna och den lilla rutan för Blogresponse :) Inte så jätteavancerade saker, haha. Men det är svårt när man har en vildunge som härjar omkring samtidigt!

Tänkte att jag ska lägga in smileysar ikväll också, det kan ju alltid vara trevligt!

God natt på er vänner & ovänner! :*



Update; Nu var smileysarna inlagda, nu ska jag bara lära mig alla komandon för dem :P Inte det lättaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0