Heart Chat Bubble

Åter till vardagen

Jaha, och idag så började Cassie på förskolan igen efter att ha haft sommarlov i 4 veckor. Tyvärr så har ju Robin bara jobbat under dessa veckorna, men det har de tagit igen på helgerna. Och så gött det ska bli när lönen kommer :-D

Det gick bra att lämna henne på förskolan, hon blev lite ledsen, men inte så hon grät. Vilket var en stor lättnad. Förra veckan så började jag ju att förbereda henne på att hon skulle börja idag, och när jag frågade om hon ville börja på dagis igen så sa hon bestämt nej! Haha, sötunge!

Men det hade gått bra hela stunden hon var där, skönt det. Och när vi skulle hem så ville hon stanna kvar.. Haha!

Just nu ligger hon i soffan och kikar på Bamse, och jag väntar på att våra sockerkakor ska bli klara. Gott gott. Tänkte ta med en bit imorgon när jag och Cassie ska på playdate hos S & hennes barn. Hennes stora dotter N är lika gammal som Cassie så de trivs superbra ihop :)

Hoppas ni överlevt vår regniga sommar!

-xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0