Heart Chat Bubble

Dagarna flyter ihop

Ja det gör de minsann! Jag har tänkt var dag att jag ska blogga, och har försökt genom appen, men den fungerar ju inte!!!



Har varit utan internet på datorn i ett par veckor då Cassie hade pajjat alla kablarna till våra telefoner. Men för 1,5 vecka sen så fick vi hem vårt nya bredband, som fungerar lite sådär. Men oftast så fungerar det iaf :-) Tur det!

Nu är vi inne på Cassies sista vecka med sommarlov, och det är lite bitterljuvt. Ska bli skönt att få ett par timmar om dagarna då jag kan fixa här hemma med tvätt, disk och städning i lugn och ro, samt att jag kan promenera med Marley i rask takt. Men så kommer det att vara sådär tyst de 3 timmarna, och nu börjar snart allvaret för hela familjen. Den 20:e så börjar jag plugga igen, och det kommer vara långa dagar för oss allihopa!

Men så skönt det ska bli!!



Robin jobbar lååånga dagar, och det är verkligen skittråkigt att knappt se till honom längre. Men nu är det sista veckan för honom med tidiga mornar. Han börjar mellan 04.30-06-30 nu, och så kommer han hem som tidigast 19.30 :-( Och han har fått hoppa in extra på fredagarna när han egentligen ska vara ledig, visserligen så har han varit hemma igen till kl 13 de dagarna, men iaf..
Ska bli gött sen när hans lön kommer iaf, så vi känner att det lönat sig iaf!

För mig och Cassie så har dagarna bestått utav att leka, bada i poolen, städa, promenera med Marley, bygga myshörnor, läsa böcker mm.

Nej, nu ska jag återgå till det jag sysslar med här hemma. Vilket är en massa saker!!

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0