Heart Chat Bubble

Fixet tar ALDRIG slut!


Vi har precis skaffat akvarium, supermysigt och roligt. MEN, eftersom vi var tvungna att möblera om i tvrummet så har det varit en sjuk oreda sedan dess (förra söndagen). Och kan jag inte med att koppla in alla sladdar mm, det blir bara fel, jag blir arg och Robin får göra om det senare.. Haha!

Men nu när jag har smält dagens goda middag så ska jag flytta på tvbänken, sätta dit en lampa och sätta undan torkställningen.
Annars under dagen så har jag kört en maskin tvätt, hängt upp den, diskat en jäkla massa, plockat undan, städat hela uteplatsen, kastat skräp.. Bläääh!

Och än är jag inte klar! Ska sätta ut en säck med sand i boden, sätta undan Cassies motorcykel och spark eftersom hon inte använder dem, slänga akvariegrus som står i påsar på trappen, dammsugas, mer tvätt ska tvättas, har tvätt som ska vikas och läggas undan.. Men innan jag kan ta itu med att lägga in tvätten i garderoberna så MÅSTE jag rensa ur Robins garderob och min byrå. Dessutom så får Cassie nya möbler i helgen, så vi måste göra oss av med bäddsoffan som står på hennes rum..

Just det, vi har inget varmvatten heller för något är fel med pannan! Hur roligt tror ni att det har varit att diska idag? Har fått koka upp en massa vatten till det!! Och nu efter att jag lagade middagen så kom det ännu mer disk ju *buhu* Hoppas VERKLIGEN att varmvattnet kommer tillbaka imorgon igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0