Heart Chat Bubble

Sjuklingen

Jaha, då var det min tur! Robin blev superförkyld i torsdags och mådde kasst hela helgen. Jag har inte märkt av något och var hemma hos S igår med Cassie så hon och N fick leka.

När vi sen kom hem igår eftermiddag så tog det bara 1 timme innan jag fick feber och svullnade upp i halsen :-( Supertrist! Så snäckan fick vara hemma från förskolan idag och bara leka med tråkiga mamma som inte orkat något alls typ.

Febern har kommit tillbaka och jag måste snart ställa mig och fixa middagen. Är sugen på en riktigt god en, men så måste jag diska först. Är inte sådär supersugen på det, men det måste ju göras.
gud vad jag önskar att vi hade bänkdiskmaskin!!

Nu har Cassie precis kommit ur sitt bad och myser i soffan och tittar på Bamse. Skönt att hon är lite lugn just nu, vi har bråkat en del idag, jag blev inte så glad när hon sprang iväg rakt ut på gatan och sen upp mot stora vägen.
Men vi blev vänner sen igen och hon blev inte ihjälkörd, så det är ju skönt.

Hoppas att ni andra är friska och mår bra.

Kram

Kommentarer
Postat av: Coquina

Uach, krya på er! Kika gärna in på min matblogg och tävla i min Ib Laursen-tävling =)

Svar: Tack så mycket! Åh, en tävling! Spännande :D
Rebecka Simonsen

2012-08-09 @ 14:16:13
URL: http://coquina.blogg.se
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

ätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
Säg gärna vad du tycker om mitt "åsikter och tankar" inlägg jag precis skrivit, har jag rätt eller fel? http://jaasses.webblogg.se/2012/august/alla-barn-ar-inte-troga.html#comment (direkt länk)
-
Skulle vart schysst om du svarade på min blogg så jag ser svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

Svar: Tack så mycket :) Idag så ska jag handla lite bara. Okej, ska kika inom och läsa :)
Rebecka Simonsen

2012-08-11 @ 03:08:19
URL: http://jaasses.webblogg.se
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - har gjort Daimkladdkaka! ♥ ♥ ♥

Krya på er! :)

Svar: Tack så mycket!
Rebecka Simonsen

2012-08-13 @ 09:30:39
URL: http://bambi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0