Heart Chat Bubble

Skolstart

Bilden är lånad från google!
 
Ja imorgon så är det minsann äntligen dags för mig att placera arslet i skolbänken igen! Ojoj vad spännande det ska bli!

Tror jag kommer sova dåligt inatt, iaf ha problem med att somna för jag ser fram emot detta så in i bomben! Haha!!

Idag så köpte jag ett litet anteckningsblock & stift, så nu är jag redo! Ska bara samla ihop allting till imorgon så jag slipper leta upp allting då. Kommer ha nog med att försöka få i mig frukost, få upp Cassie & göra oss iordning. Skönt iaf att vi får en sovmorgon, börjar inte förrän kl 10 ;-)

Så imorgon kväll så blir det att beställa hem kurslitteraturen så jag får hem den så snart som möjligt. Dumt att vi inte kunde fått en lista i torsdags så vi hade kunnat beställa redan då..

Jaja, nu ska jag inte tjata mer. Sov så gott!

-xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0