Heart Chat Bubble

Spännande



Tänk, att om en vecka så sitter jag inne i skolan! Åh vad jag längtar! Jag längtar så jag nästan spricker!
Hoppas så innerligt att bästisen också kommer in på utbildningen, så roligt det hade varit!
Och skönt för mig med att ha en trygghet också, hehe!
Kom precis på att jag måste färga håret denna veckan också. Ja man vill väl se ut som en människa första veckan iaf! Känns inte sådär jättekul att komma dit som ett GrottRolf med 2 meter utväxt. Haha!

 
Mina två fisar när de hade morgonmys för någon vecka sen :love:

Snuttan min var på förskolan idag igen, dessvärre så blev det ju bara 2 dagar för henne förra veckan eftersom jag blev vansinnigt förkyld. Hon blev superglad när jag rullade in på parkeringen med mopeden :love:

Så vi körde hem och lunchade lite, sen ville hon se på Bamse och somnade i vår säng. Jaja, hon somnade i vettig tid iaf!! Annars så brukar hon vilja somna efter kl 16, inte riktigt okej med eftersom det är läggedags kl 20 för hennes del..
 
 
Såhär såg det ut när Cassie var ute & åkte med sin farfar för ett par veckor sen. Visst är den cool? Haha! Känner mig som 15 igen!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0