Heart Chat Bubble

Aj aj aj!

Det blev inte så mycket fixande resten av dagen idag.. Medans R var iväg med killarna (bärhjälpen) och fixade pizza så skulle jag fixa med tvbänken och bordet.. Men allt det tunga lyftandet pajjade min rygg helt! :(

Så nu har jag världens värk som vägrar att lägga sig. Superjobbigt och tråkigt! Men det går snart över, hoppas jag iaf!

Jag gjorde så att de två dvdhyllorna som vi haft liggandes som en skänk typ, fick bli nya tvbänken. Och den gamla tvbänken har vi nu som soffbord!
Tycker verkligen att det blev superbra, längtar bara tills allting är klart :)

Blev rätt så sur på grannen innan idag, pratade lite med honom igår och vi kom då in på att tvätta.. Jag berättade då att jag skulle tvätta idag, vilket även står i tvättstugan på kalendern.
Men vem tror ni knallade ner idag och började tvätta innan jag hade chansen att komma ner? Hela jävla dagen har hans tvätt legat där nere! Ska prata med honom imorgon och förklara att om det står att någon ska tvätta en viss dag så är det den som tvättar! Inte så svårt att förstå! Och med tanke på att en från boendestödet var med honom, så borde de iaf ha fattat det tycker man..

Jaja, här har ni iaf en bild på hur det ser ut när man sitter i soffan :)

Sov gott vänner, för det ska jag göra! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0