Heart Chat Bubble

Älskade lilla barn

Min lilla prinsessa ligger utslagen i soffan och vilar lite middag. Hon är helt slut stackaren. Önskar att det fanns något mer man kunde göra för henne så hon slapp detta eländet..

Grannen A var snäll innan & kom över, hon stod ute och kilade in så C inte började kräks eller ramlade ner från soffan så jag kunde springa upp och köpa lite proviva & kex. Hoppas att hon kan få i sig något litet sen när hon vaknar. Hon är ju så liten & nätt, har storlek som en ettåring, så hon har ju inget hull att ta ifrån :(

Nu ska jag också krypa ner under täcket och kika lite på Twilight <3 Och kika på mitt lilla hjärta som gör att jag nästan sprängs av kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0