Heart Chat Bubble

Baksmällan

Ja eller vad man nu ska kalla det.. Blev dålig i tisdags kväll och låg hemma resten av veckan på soffan och kved. Orkade inte att tvätta varken på tisdagen eller torsdagen.. Så nu har jag massor av tvätt!!! Så det blir att tvätta både idag och imorgon "-

Har precis plockat fram mitt golv, det låg under alla leksaker, handdukar och kläder som C dragit fram. Jag har verkligen inte okat ta itu med det innan, men nu så! Säg värre ut än vad det var, haha! Tog bara 20 minuter att plocka undan allting och dammsuga :)

Så nu blir det att diska lite, sen göra lunch och förhoppningsvis så somnar C sen så jag kan slänga i en maskin tvätt innan R kommer hem och dessutom skura golvet.. Lite jobbigt att göra det när hon ska "hjälpa" till..

Men jag säger bara JISSES vad skönt det är att äntligen kunna göra något igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0