Heart Chat Bubble

Fredag igen

Ja då var det fredag igen :) De senaste två veckorna har bara rusat förbi! Men det är bara för att det har varit så intensivt med att jag har varit sjuk & nu C denna veckan.. Hon mår bättre nu iaf, men får inte komma tillbaka till förskolan förrän på måndag. Stackaren. Hon saknar ju sina vänner!

Jag var på praktiken igår, och är på väg dit just nu :) Vid 10 ska jag vara på lärarcentrum för några politiker vill träffa några som gått deras program Biologdesignern.

Dessutom så ska jag prata med en på Lärarcentrum om att eventuellt gå en av deras utbildningar. Är inte så sugen att gå arbetsförmedlingens när jag inte ens får något aktivitsstöd eller annat bidrag. Läser jag den på lärarcentrum så får jag iaf studiebidrag av CSN.

Hoppas att ni som läser får en fin vårdag! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0