Heart Chat Bubble

Ibland så upptäcker man att man verkligen har underbara vänner



Idag så blev jag riktigt förvånad när en av mina fellow-praktikanter B kom in på föreningen
och gav mig en superfin bukett med liljor!
Där chansade han rätt minsann! Liljor är en av mina favoritblommor!

Att man kan bli så glad för en sådan enkel sak,
med orden; Tack för att du är en av mina finaste Kvinnofolksvänner <3



Hann dessvärre inte att ta någon bild på dem idag, men det ska jag göra direkt imorgon när jag kommer ner till föreningen. Ville inte ta med dem på bussen hem, för de hade blivit mos när jag skulle bära på C & hålla i Marley samtidigt :( Imorgon så ska jag åka med Robin hem, så då får se minsann åka med hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0