Heart Chat Bubble

It's Alive !

Yes. Jag lever faktiskt, tro det eller ej! Men jag har haft så mycket de senaste dagarna så jag har knappt haft tid för att andas känns det som :(

Försov mig igår morse, och nu idag så ringde inte Robins larm så vi försov oss då med. Så sjukt jobbigt!

Det har varit läkarbesök, storhandling, trött & gnällig C mm. Så det har tagit mycket på krafterna kan jag tala om..

Men nu är det fredag och jag ska bara njuta av helgen och försöka få lite gjort här hemma :)

Vad har ni för planer för helgen då? Vi fr bestämt besök av Emma & Joel imorgon. Mycket trevligt ska det bli :D Sen vad som sker på söndag har jag inte en aning om..

Bild på Ze Dog ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0