Heart Chat Bubble

Pingu

Dagen har i det stora hela spenderats i soffan med C i mitt knä. Vi har tittat på Pinguklipp & lite klipp med Pippi Långstrump på youtube.
Mycket mer än så har inte hänt här hemma..

Men nu när R är hemma så har jag fått lite fixat. Tvätten ska snart hängas upp, jag har fått plockat undan och ska diska nu när R är ute med Marley.. C har sovit två gånger under dagen, så när hon vill sova för natten vet jag inte. Men jag ska försöka att ta allting nu innan hon ska sova, så hon inte blir störd sen..

Hoppas på att slippa fler kaskadspyor nu -.- Hela dagen har hon klarat sig från att kräka, men tidigare ikväll så spydde hon ner mitt arsle (reste mig precis upp när det kom) och soffan.. Så det var riktigt trist! Hoppas att hon slipper det eländet nu..

God kväll på er vänner <3 Hoppas att ni slipper kräksjukan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0