Heart Chat Bubble

Sjuk

Ja vad händer om jag går ut med blött hår när det är kallt ute? Jo, antingen så får jag öroninflammation eller feber.. Och vad gjorde jag igår morse? Jo, jag gick ut med blött hår, vilket resulterade i feber igår kväll..

Inte alls roligt.. Så jag stannade hemma från praktiken idag.. Men imorse så kom jag på att jag glömt min laddare på praktiken, och Cassies vantar på dagis.. Så vi tog bussen till dagis och hämtade vantar och hennes fleeceunderställ, och nu sitter vi på bussen till praktiken.

Rätt så trevligt att komma ut en liten runda faktiskt. Jag mår mycket bättre idag, men kände att det bästa var att stanna hemma och försöka ta det lugnt. Men så var vi ju tvungna att hämta alla saker.. Jaja, inget man dör av precis ;)

Solen skiner och det är inte överdrivet kallt just nu. Så vi passar på att njuta just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0