Heart Chat Bubble

Söndag

God kväll på er <3

Här sitter jag i soffan med resten av familjen och smälter middagen. Hade riktigt god middag idag! C somnade för ca 10 minuter sedan, men hon får sova en liten stund till. Hon har inte sovit någon middag idag. Och det har märkts nu de senaste 2 timmarna..

Dagen idag har jag spenderats både inne och ute. Jag har plockat, dammsugat, tvättat och diskat lite. Var faktiskt lat igår och struntade i disken. Så nu snart ska jag ner i tvättstugan igen och efter det så blir det att diska upp det som använts till dagens middag.

Måste leta upp klosaxen till vår lilla Marley med. Hans klor är riktigt långa nu, så vi måste verkligen klippa dem. Kan ju faktiskt passa på att leta efter saxen nu när C sover så jag får göra det ifred.. Visst är det supersött att hon vill hjälpa till, men oftast så blir det lite fel. Och i städskrubben ska hon helst inte vara och rota i "-

Trevlig söndagskväll på er vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0