Heart Chat Bubble

Tisdag

God middag vänner & ovänner :)

Sitter på praktiken och tar det lugnt innan jag ska till Arbetsförmedlingen på möte. Är inte alls taggad på det, men men.. Måste man så måste man..

Sen så blir det att försöka hinna städa lite här i lokalen innan jag ska hem. Men ser beror helt och hållet på vilken tid jag är klar på af.. Annars så får jag städa lokalen imorgonbitti.. Jag kommer vara här ca 07.30, så då har jag ungefär en timme på mig att städa :)

Annars så har dagen varit helt okej. Har spelat lite Fia med knuff, fikat tårta, haft studiecirkel, diskuterat mm..

Är sjukt trött iaf. Är förkyld så det är riktigt jobbigt.. Är mest av allt sugen på att krypa ner i soffan under mitt täcke med en bra film.. Det hade varit så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0