Heart Chat Bubble

Välkommen Februari

Ja så skönt att det är Februari månad nu! För nu känns det verkligen som att våren och sommaren ska komma, någon gång iaf ;D Haha!

Jag tycker att det är så jobbigt att det är kallt, blåsigt och veta att slasken kommer förr eller senare..

Praktiken har gått bra idag. I vanlig ordning så var det morgonmöte kl 9, och kl 10 så var det studiecirkel (Bättre Framtid). Och nu efter lunchen så har jag satt mig och skrivit ut lite Cv-mallar och mallar på Personligt Brev.
Roligt om man kan hjälpa andra med att skriva sina ansökningar. Och jag tycker själv att det är sjukt jobbigt att sitta och komma på allt att skriva. Då är det bra att det finns mallar :)

Nu ska jag fylla i mitt papper till försäkringskassan så jag kan lägga det på lådan imorgon. Man vill ju gärna få sina pengar ;)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0