Heart Chat Bubble

Barnen busar

Och jag sitter och tar det lugnt innan jag ska diska lite.

R hjälper min kusin med hans bil, så kusinens son N är här inne och busar en massa med C. Härligt att höra henne skratta så mycket <3 Barn är så underbara!

image description



Idag så skulle vi egentligen ha åkt till M, J och A-L för att åka pulka och äta middag. Men svärföräldrarna ringde för ett par timmar sedan och sa att de skulle komma nu i eftermiddag, så vi fick ställa in myset med dem. Vi måste träna Marley på att umgås med andra hundar. Han bodde ju med en tik innan, men vi vill gärna att han ska fungera i möten med andra hundar. Så det får gå lite före. Sen så har vi inte träffat R´s föräldrar sedan julafton heller så..

Och jag försöker fortsätta med tvätten, får nog ta och springa ner en sväng nu innan R är tillbaka med Marley. N är lite hundrädd så jag lämnar inte dem ensamma eftersom Marley är aningen busig..

Hoppas att ni alla har en fin söndag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0