Heart Chat Bubble

Framsteg

Ja berget börjar försvinna som ni ser! Nu är det i princip bara sängkläder & handdukar kvar att tvätta upp. Ska ner och slänga i en maskin med sängkläder nu tänkte jag, så det är torrt till imorgon.

Och då blir det att tvätta mera. Och vika allting som tvättats idag "- Jag avskyr verkligen att vika tvätt, det suger. Blä!

Förutom tvätten så har dagen bestått av allmän städning & disk. Känns riktigt bra. Ska fortsätta imorgon också.
Vi åkte även ut till Lagunen (ett grustag) som vi gör var lördag och släppte Marley lös. Den lilla "sjön" som vi kallar för Lagunen hade frusit, så vi var ute och sprang på isen med. Halt, men roligt!

Och kvällen spenderades hemma hos Emma & Joel, med middag & Wii. Supertrevligt! Måste absolut göras om snart igen :D

Nej. Nu får det bli tvättstugan för näst sista gången idag, sen så ska jag lägga mig på soffan och läsa lite i min bok <3

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0