Heart Chat Bubble

Jobbigt

Jaha, då var det måndag igen då! Tiden går fort, men inte tillräckligt fort! För jag vill ha min Iphone 4 S NUUUUU! Det är ca 3 veckors leveranstid på dem, så det är "bara" två veckor kvar ca innan jag får den.. Usch vad jag hatar att behöva vänta! Budade iaf hem ett nytt mobilskal till den förra veckan, det lär kommahem samtidigt för det var ca 3 veckors leveranstid på det också "-
Idag så har jag varit flitig minsann! Jag ringde till en tjej och frågade om hon hade någon ledig tjänst på sitt företag, men det hade hon inte just nu. Skickade iaf mitt Cv & personliga brev till henne. Sen vart jag uppe på ett företag här i byn och lämnade Cv & personligt brev till en ledig tjänst.
Har även skickat iväg 5 ansökningar över mejl/hemsidor där de söker personal. Så hoppas verkligen att jag får något jobb!
Vill verkligen INTE sitta hemma och glo i väggarna när praktiken här på KRIS är slut, det är fan något av det värsta jag vet. Att bara sitta hemma och stirra på samma 4 väggar dag in och dag ut.. Nej usch och fy för det!
Annars så har dagen flutit på okej.. Det har inte hänt så mycket annat här mer än att jag har sökt lite jobb. Snart kommer R och hämtar mig, sen så ska vi hämta hem vår prinsessa och laga smaskig middag! Kycklingwok med ris & beasås. Mumma!!
Yours Sincerely, B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0