Heart Chat Bubble

Magknip

C har haft problem med magen sen i fredags. Hon har varit hård & spänd, och inatt så nåddes botten av att hon vaknade 2 gånger och bara skrek. Hon var så spänd över sin lilla mage och var knappt nöjd med något alls.

Så hon & jag stannade hemma idag. Tur var det för jag hade fått hämta hem henne under dagen, 5-6 gånger har hon bajsat idag, och hon har varit rätt så dålig i magen. Inte roligt alls för den lilla stackaren..

Så vi ska stanna hemma imorgon med, ska bli spännande och se hur det blir. För idag har jag varit trött, C har varit supertrött och grinig och Marley har varit fett understimulerad. Eftersom C har varit så klänning och gnällig så har jag inte kunnat leka lika mycket med honom vilket har resulterat i att han har kivats en del och behövts tillrättavisas.

Blääää.. Hoppas att det blir bättre imorgon! Och att alla mina fina läsare har haft en bättre dag än mig :D

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0