Heart Chat Bubble

Måndag morgon

C ligger i vår säng brevid R & Marley och dricker sin välling. Är förvånansvärt pigg idag faktiskt. Vi kom inte i säng förrän kvart i 12 inatt, och första larmet ringde ca 05.40.
Men tröttheten slår väl till senare under dagen :D

Så mysigt vi hade det igår. Mia, Johan & Anna-Lucia kom hit på lite middag. Sen kikade vi på film och snaskade på diverse goda ting.

När de var hemma igen så satt jag & Robin och bara pratade & började att se på Saw 4. Sjukt längesen man såg de filmerna!!

Riktigt skönt att jag fick tvättat en del igår, knappt någon disk kvar (bara den från middagen igår) och att ha ett rent golv igen! Det gör så mycket att ha det städat hemma. Bara det att det tar tid för mig att komma igång med mina rutiner igen.. Sjukt drygt, men jag har så svårt för det :(

Nej, nu ska min lilla fisunge få på sig kläder och sen blir det dagis,

Ha det bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0