Heart Chat Bubble

Welcome !

Ja, jag har känt det rätt så länge nu att det är dags för en ny blogg nu när det blivit ett nytt år. Det är så mycket som hänt för mig det senaste halvåret, och jag känner att den gamla bloggen inte passar mig längre. Det är så mycket minnen som jag har från den, både bra och dåliga.
Och all den insikt som jag fått de senaste månaderna har ändrat mig rätt så mycket. Både till det positiva och negativa. Den gamla bloggen kommer att finnas kvar tills jag bestämt mig för om jag ska spara ner den någonstans eller om jag bara ska radera den.. Svårt val. Men den kommer att vara låst, så endast jag kan läsa den.

I torsdags så hämtade vi hem vår lilla Marley, han är 6 månader gammal och en helt underbar liten amstaffpojke. Så nu är den en liten 26-kilos hårig bebis med i bilden också. Härligt!!

Här har han till er ära hängt ut den lilla delfinen också.. Lite småäcklig är han, men det är sånt man får leva med när man har hund :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0