Heart Chat Bubble

Anställningintervju!



Idag kl 15 så ska jag vara på anställningsintervju på ett företag här i trakten :) Jippie!! Hoppas verkligen att jag får det!!

Tjejen jag ska träffa ringde igår, och vi pratade en stund i telefon och bokade sedan in en intervju idag! Hoppas på att Robin kommer hem innan jag ska dit så han kan köra mig, eller att Mia kan köra. Haha! Annars så får jag ta bussen och sen gå ca 2 km från hållplatsen till lokalen. Haha!
Inga problem med att gå, bortsett från att det är dövarmt ute, typ ingen skugga och jag vill inte komma fram helt svettig och äcklig :(

Jaja, men det löser sig!

Nu ska jag studsa in i duschen, sminka mig och fixa håret. Sen blir det att ringa Mia, hämta upp byxorna från tvättstugan som jag ska ha på mig och eventuellt gå till bussen strax innan kl 13 :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Foto, design & mamma till Alexander ♥

Lycka till!



Åhh, scones var länge sen det får jag allt göra imorgon. Så lätt och gott är det! :)

2012-06-20 @ 14:42:13
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0