Heart Chat Bubble

Fixat och donat

I eftermiddags så började vi att fixa på C's rum. Vi flyttade ut hennes byrå i hallen, flyttade på sängen, min byrå, hänggrejen och hennes leksaker. Satte upp nya gardiner och hängde upp skaftet som ni kan se på bilden.

Imorgon så ska vi sätta upp två hyllor ovanför skaftet och det ska bli hennes garderob. Två andra hyllor ska upp ovanför soffan (som inte finns med på bilden) och lite annat ska ordnas. Alla hennes stjärnor ska upp i taket och på väggarna..

Känna riktigt bra att äntligen börja komma någonstans i hennes rum. Dagen har även bestått av en krasslig sambo som mådde bättre på eftermiddagen, tvspel och städning. Har gått igenom ett par av kassarna som vi fick med oss i helgen. Har ett par till, samt en låda med porslin som ska packas upp. Jaja, det får ta sin tid!

Nu ska jag se på det sista DH avsnittet innan jag ska lägga mig. Missade ju DH innan när det sändes kl 21.. Osis.

Natti Natti vänner och ovänner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0