Heart Chat Bubble

Foton & Tavla

Äntligen så har vi fått upp tavlan och ultraljudsbilderna! Ska köpa upp mer ramar så vi kan få upp fler härliga bilder på väggen! Kommer bli så fint sen :)

Imorgon så ska jag leta upp fina bilder som jag kan sätta i whiteboardtavlan, och bilder som ska med till Cassies förskola. Eller ja, till förskolan så ska jag skriva ut bilder från datorn :) Kommer nog bli bra!

Har storstädat här idag, härligt att få det gjort. Nu återstår bara tvätten som jag ska ta itu med imorgon :)

Hittade även två lådor med filmer innan när jag letade efter en grej i bokhyllan. Haha! Har tyckt att det fattats filmer länge, men har inte kommit på vilka filmer eller att titta i de lådorna. Jaja, lätt att vara senil ibland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0