Heart Chat Bubble

Jobb & Tradera


God middag kära vänner :)

Hoppas att allting är bra med er, så som det är bra med oss! R klarade sin uppskrivning på E-behörigheten i måndags, så idag efter skolan så ska han åka till ett företag för en intervju :D Isåfall så kommer han att börja dagen efter uppkörningen! Hoppas hoppas! Både på att han får jobbet och klarar körningen.
Vilket datum han kör upp berättar jag dock inte ;)

Just nu så sitter jag och kikar lite på Tradera. Brukar alltid finnas något roligt där. Men jag tycker bara att det är roligt om det är billigt! Haha.. Sen om man handlar är en annan femma, sällan jag handlar där numera. Känns som att alla som säljer försöker tjäna pengar på frakten. Är helt orimligt att ta exempel 64 kr i frakt för två barnplagg.. Typ två t-shirtar.. Ja jisses.. Det finns folk till allt!

Nej, nu åter till det jag pysslade med. Ska strax plocka undan lite :)

Kommentarer
Postat av: Isabell - illustratör & webbdesigner

Inne på illustrationer så fanns en guide om hur du fixade egen profilbild.

http://keilys.org/2012/may/utkast-maj-2-2012.html

2012-06-08 @ 14:00:52
URL: http://keilys.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0