Heart Chat Bubble

Tisdag

Då var denna dagen passerad också. Känns som att det har hänt en massa under dagen, men det är kanske för att man har varit så glad idag?

Iaf så har det diskats, plockats undan, dammsugats, tvättats och handlats idag :) Imorgon så ska jag rensa bland C´s & R´s kläder så det som används får plats. R är expert på att samla på sig saker, han vägrar att slänga gamla t-shirtar som inte passar "För de kan vara bra att ha".. Hah! Imorgon så kommer hans garderob att gapa tom när jag är klar! Haha! Men det ska bli skönt att kunna få plats med alla hans kläder och att kunna stänga dörren till garderoben igen.

Dagens bästa:

- Jag deklarerade idag. Känns bra att man får tillbaka på skatten detta året också, visserligen så är det bara futtiga 800 kr, men iaf :) Är sjukt tacksam över att inte behöva betala in en slant iaf!

- Och på Maxi så fyndade jag en overall till C för 129 kr!

Dagens sämsta:

- Att vi nästan blåste bort var gång man funderarde på att gå ut. När jag väl var ute så övervägde jag att lägga tyngder i skorna för att slippa oroa mig för att blåsa bort!

- Att det var megamycket folk på Maxi trots att det var på förmiddagen! Trodde inte att det skulle vara så mycket folk då, men ack så fel jag hade..

Nu ska jag ner och hänga upp den sista maskinen tvätt för idag, och sen blir det sängen för min del. Är ruskigt trött nu känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0