Heart Chat Bubble

Tystnaden bryts

image description



alldeles strax av R som kommer att komma in med C & Marley. De åkte hem till svärföräldrarna för några timmar sen så jag stannade hemma och satte igång med tvätten, disken och golvet. Så nu har jag dammsugat & våttorkat golven, diskat och ska snart ner och slänga i den 4:e maskinen tvätt.

Ska baka ett par chokladkakor ikväll med, syster min ska ju ha dop för sin lilla vackra T imorgon. Och jag ska vara Gudmor. Är så stolt över carro och hennes lilla prins!! Räknar timmarna tills vi är där uppe, för pappa, styvmamma & mina två yngsta syskon är hemma hos Carro redan. Sen så träffar jag ju mamma igen, och min fina moster. Säkert en massa andra fina människor som jag tycker om, men det är ju just dessa som jag bryr mig mest om <3

Har hållt i en loppis innan idag, och det var riktigt trevligt faktiskt! Den startade kl 10, och från det & fram till kl 11 så var det smockat med folk där. Haha! Men sen efter det så var det heldött. Haha! Men roligt hade vi iaf! Måste lätt göras om igen!

Jag fyndade lite till C också. Kan ta lite bilder på det sedan. Men det blev iaf en vårjacka, två mössor och en kofta. Samt en sele till henne så hon inte rymmer ;) Haha!

Nej. Nu måste jag verkligen ner till tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0