Heart Chat Bubble

Sjukstugan

Ja här hemma håller vi sjukstuga dessvärre. C fick feber i söndagskväll, och igår kväll så blev jag dålig också :-( Riktigt, riktigt tråkigt!!

Annars så lever vi och mår bra! Lite sur på förskolan bara.. För drygt två veckor sedan så tog jag med en helt ny solkräm till C, jag var stressad på morgonen och glömde att namna den. Men tänkte att jag tar med den hem sen när jag hämtar henne och namnar den då. Men när jag hämtade henne så glömde jag det. Och när jag skulle ta hem den förra veckan när jag kom på det, så fanns den inte i hennes fack. Frågade personalen efter den, stod en likadan onamnad i "grannens" fack. Men de sa att om den inte finns i hennes fack så har vi tagit hem den..

Så vi kollade igenom hela bilen, väskor som vi haft när vi åkt bort över helgen, kollat i hela lägenheten.. Men vi hittar inte den :-( Riktigt tråkigt! Så nu får vi köpa en ny, som ska namnas direkt!! Och de är ju inte direkt billiga heller, typ 150 kr flaskan. Jaja, finns ju inte så mycket att göra åt saken direkt..

Idag så skickade jag iväg ett mejl till en jag känner som jobbar som jobbcoach, han skulle kolla på mitt CV & personliga brev och sen berätta om ändringar jag kan göra för att förbättra det.
Jag har visat på Medborgarskolan när jag gick där, men de tyckte att det var perfekt. Likadant på AF när jag frågat dem där. Men eftersom jag inte fått något arbete så måste det ju vara något fel på det! Tycker jag iaf!
Så jag hoppas att han svarar inom en ganska snar framtid, men han har ju mycket att göra på sitt arbete så jag förväntar mig att det tar en vecka eller så innan jag får svar :-)

Hoppas att alla andra är friska och krya! :love:

Kommentarer
Postat av: Kikki

Kan inte mer än hålla med dig om Jimon. Både han och Sara är väldigt saknade av oss som finns kvar här nere på jorden.



Faktiskt, så var det så att när jag jobbade på Axfood förra året, så träffade jag tjejen som hjälpte Jimon in i det sista.. :(



Hoppas att allt är bra med dig annars :) KRAM.

2012-06-03 @ 13:49:29
URL: http://kixxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0