Heart Chat Bubble

Breaking Dawn Part 2

Jag & bästis Mia var och kikade på premiären av Breaking Dawn inatt! Så. Jäkla. Bra! Lätt den bästa av alla filmerna i Twilight-serien!

Kom hem vid 02.30 och somnade ca 1 timme senare. Lagom roligt att gå upp 6.30 imorse för att släpa upp världens tröttaste unge "- Tror jag smittade av mig. Haha!
Men vi kom alla iväg i tid imorse :) Jag spenderade dagen i skolan och hade Hjärta & Lungräddning.. Riktigt roligt, men duktigt jobbigt. Vilket mitt blåmärke på tummen vittnar om.

Så nu är jag vansinnigt trött och ska krypa ner i sängen och snarka. Imorgon så ska Cassie vara hemma med mig. Lovade henne det imorse när hon var så trött <3 Och vi ska "gåkka buuuuss" hem till Alexsandra & Theo för att snusa på liten söt Theo, dricka kaffe & saft och prata skit :) Mysigt!

Bjuder på bild på en van bussresenär ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0