Heart Chat Bubble

Fokusen

 
Ja vart är min fokus? Inte på Medicin kursen iaf. Skulle ha pluggat hela dagen men somnade på soffan och sov bort 3 timmar, sen pratade jag med bästaste syster i någon timme eller två, fick samtal från förskolan, ringde vårdcentralen och hämtade hem trollet från förskolan.
 
Hon har kanske fått svinkoppor.. Så hon får vara hemma resten av veckan, så får vi se om det verkligen är det eller om det bara är ett vanligt sår. Så att kunna plugga resten av veckan kommer att bli rätt så tufft, men det är bara att bita ihop och sitta och läsa när tillfällen finns.
 
Men ärligt talat så har det faktiskt varit rätt så skönt att lägga en dag på att bara vara, det behövs ibland. Mycket som snurrar i mitt huvud just nu, så en paus från hjärkiurgkursen (som jag kallar den) behövdes faktiskt.  Funderar på att skämma bort oss med en god äppelpaj ikväll när älsklingen min kommer hem från jobbet. Det får bli en sån som jag gjorde sist :) Vansinnigt god!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0